środa, 20 lipca 2016

Wielki Powrót

Cześć!

Nie było mnie tutaj aż 7 miesięcy. Chciałabym bardzo przeprosić ale ostatnie półrocze w mojej starej szkole było bardzo pracowite, do tego egzaminy gimnazjalne i walka o dobre oceny. Oczywiście wybór dobrego liceum!
Wszystko zakończyło się pomyślnie dlatego wracam do was moi kochani czytelnicy. Mam już napisane dwa rozdziały ale o tym za chwilę.

Dziękuję za ponad 10000 tysięcy wyświetleń! Nigdy nie spodziewałam się, że aż tyle osób będzie czytało mojego bloga. Dla mnie to wielkie osiągnięcie zwłaszcza,  że tyle razy próbowałam.

Wracając do rozdziałów. Wczoraj przez przypadek usunęłam prolog. Nie będę pisać go od nowa tylko dorzucę coś do pierwszego rozdziału. I tak poprawiam wszystko od początku z błędów, literówek a nawet niepotrzebnych przecinków. Postaram się zmienić szablon, poszukam czegoś co bardziej pasuje do tematyki. Dopóki czegoś stosownego nie znajdę i nie poprawie rozdziałów nowych notek na razie nie będzie.

Jednak żeby nie zostawiać was w niepewności dodam, że dalej będzie się dużo działo. Przeczytacie między innymi co potrafi nasza Pepper jak i uczucie, które rodzi się między rudowłosą i naszym przystojnym Tony'm.

Pozdrawiam wszystkie osoby, które jeszcze z nadzieją odwiedzają tego bloga. 

I przepraszam blogi czytelniczek, które zapomniałam komentować. Na to wszystko naprawdę nie było czasu. Obiecuje poprawę :)

1 komentarz:

  1. Chyba ten post spadł z nieba. Nareszcie wracasz! Jupi! Katari się bardzo cieszy, która ciągle marnujesz czas na pisania historyjek o naszej świętej trójcy i samym blaszaku. Mam nadzieję, że nadrobisz notki, bo trochę się ich uzbierało :) Liczę, że wrócisz też do grupy, jeśli temat IMAA nie zjadł twojego mózgu (klamki i te sprawy ;D) No to czekam, aż dodasz rozdzialik i tradycyjnie zapraszam do siebie (gdybyś nie pamiętała linka)

    iron-adventures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy